بانک مقالات بازاریابی ایران | دانلود رایگان مقاله بازاریابی
  • مجله توسعه مهندسی بازار
    49
  • مجله توسعه مهندسی بازار
    48
  • مجله توسعه مهندسی بازار
    47
  • مجله توسعه مهندسی بازار
    46
  • مجله توسعه مهندسی بازار
    45
  • مجله توسعه مهندسی بازار
    44

یادداشت/ توسعه مهندسی بازار، ذهن نوآور، نورولیدرشیپ، نوروبیزینس، نورودیزاین


سرمقاله/ مصرف محصولات لوکس یکی از ملزومات مهم جامعه‌ی مدرن است

گزارش ویژه/ کدام برند جام ملتهای اروپا 2016 را بالای سر می‌برد؟

اخبار بازاريابي/ بازار خبر

نوروبیزینس/ نوروبیزینس، تصویربرداری مغز برای رونق کسب‌وکارها

فروش/ بزرگترین اشتباهات مدیران فروش

نورولیدرشیپ/ قابلیتهای نورولیدر؛ رهبری دوستدار مغز

کارآفرینی/ اشتباهات میلیارددلاری کارآفرینان بزرگ

بازاریابی/ بازی‌پردازی در بازاریابی

بازاریابی حسی/ بازاریابی احساسی؛ تصاحب قلب مشتری

تبلیغات/ خطای دید و تبلیغات

تبلیغات خلاق/ تبلیغات خلاقانه و نوآور

تبلیغات؛ گفت‌وگو/ گفت‌وگو با مدیر خلاقیت آژانس تبلیغاتی ساچی‌اندساچی

قیمت‌گذاری/ تبلیغات با هدف افزایش قیمت

تبلیغات/ گفت‌وگو با مدیران آژانس تبلیغاتی یانگ اند روبیکام (Young & Rubicam)؛ چگونه آژانسهای تبلیغاتی را اداره می‌کنیم؟

خرده فروشی/ فناوری ردیابی چشم موبایلی در خرده‌فروشی

پرسشنامه/ آیا مدیر خوبی برای فروشگاه هستید؟

نورومارکتینگ/ نورودیزاین: عصب‌شناسی در خدمت بسته‌بندی و طراحی محصول

بسته‌بندی/ بسته‌بندی خلاقانه و نوآور

مذاکره/ آگاهی از زبان بدن = افزایش فروش

مذاکره (موردکاوی)/ مذاکره با روسها

فیلمهای بازاریابی و فروش/ ذهن نوآور

کتابفروشی بازاریابی/ تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

فيلم آموزشي دانشگاه هاروارد (همراه با زيرنويس فارسي) و فرم اشتراك دوماهنامه توسعه مهندسي بازار

یادداشت/ دهمين سال انتشار توسعه مهندسي بازار، نوروليدرشيپ، و نوروادورتايزينگ

 

سرمقاله / ارتباط تبلیغات و برندینگ با تغییرات فرهنگی

 

نورولیدرشیپ/ در گفت‌وگو با ارژنگ قدیری / نورولیدرشیپ و نوروکوچینگ؛ رهبری و مربیگری دوستدار مغز

بازاریابی حسی/ بوی خوش افزایش فروش

مشتری‌مداری/ روندهای جدید تجربه‌ی مشتری در سال جدید

بازاریابی/ دپارتمان بازاریابی؛ نقشها و وظایف

تحقیقات بازاریابی/ تحقیقات بازاریابی با رویکرد کاربردی در گفت‌وگو با دکتر امین اسداللهی

تبلیغات/ پیشگویی‌های بزرگان تبلیغات جهان: روندهای تبلیغات در سال 2016

تبلیغات/ گفت‌وگو با مایکل شارپ؛ بنیانگذار آژانس تبلیغات استانداردتایم / آژانسهای تبلیغاتی کوچک چگونه می‌توانند تبلیغات برندهای بزرگ را انجام دهند؟

گزارش سمینار/ توصیه‌ها و پیش‌بینی‌های معلم بازاریابی برای سال 1395

تبلیغات خلاق/ تبلیغات خلاق و نوآور

نوروادورتایزینگ/ ردیابی حرکات چشم در تبلیغات تلویزیونی

تبلیغات/ چگونه آژانسهای تبلیغاتی را اداره کنیم؟

بازاریابی چریکی/ بازاریابی چریکی؛ بودجه‌هایی کوچک، با آرزوهایی بزرگ

خرده‌فروشی/ توسعه‌ی استراتژیک خرده‌فروشی

قیمت‌گذاری/ تشخیص و اجرای تکنیکهای قیمت‌گذاری

مدیریت/ کار کردن بعد از تعطیلات؛ سخت‌ترین کار دنیا

پرسشنامه/ آیا برای توانمندسازی محیط کاری آمادگی دارید؟

بسته‌بندی/ گفت‌وگو با دیوید ریگیل، مدیر بخش محصولات مراقبت از پوست و موی گروه کوآدپک / بسته‌بندی محصولات آرایشی بهداشتی

بسته‌بندی/ بسته‌ای پر از خلاقیت

مذاکره (موردکاوی)/ مذاکره با فرانسوی‌ها

تکنیکهای فروش/ نقش روایتگری در موفقیت شرکتها

کتابفروشی بازاریابی / تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

فيلم آموزشي دانشگاه هاروارد (همراه با زيرنويس فارسي) و فرم اشتراك دوماهنامه «توسعه مهندسي بازار»

یادداشت/ توسعه مهندسی بازار، نورولیدرشیپ، زبانشناسی فروش، بازاریابی و تبلیغات


سرمقاله/ روندهای جدید در نورومارکتینگ


اخبار بازاريابي/ بازار خبر..................... صفحه8


فروش/ گفت‌وگو با استیو مارتین: مربی جانی فروش/ نوآوری، و زبانشناسی در فروش


نورولیدرشیپ/ نورولیدرشیپ، رهبری دوستدار مغز


فروش/ مدیر فروش شما اجتماعی است یا تفلون؟/ آماتور است یا خودپسند؟


کارآفرینی/ گفت‌وگو با کاترین کاپیتا، مؤلف کتاب "برندسازی تا رسیدن به اوج"
 
بازاریابی مُد/ تأثیر توهم لاغری در صنعت مُد و لباس


تبلیغات/ رازهای تبلیغات در گفت‌وگو با مدیران آژانس تبلیغاتی پابلیسیس


تبلیغات/ 10 ایده‌ی برتر بازاریابی و تبلیغات


تبلیغات خلاق/ تبلیغاتی از جنس پاکیزگی


رفتار مصرف‌کننده/ کاهش مقاومت مصرف‌کنندگان در برابر محصولات تازه


برند/ "بازاریابی" و "برندسازی" و دیگر هیچ


مدیریت/ "شفافیت"، لازمه‌ی روح حاکم بر سازمانهای چابک


رفتار مصرف‌کننده/ گفت‌وگو با نیر ایال (Nir Eyal)، کارآفرین و نویسنده‌ی امریکایی/ چگونه محصولاتی تولید کنیم که مشتریان به آن عادت کنند

 

پرسشنامه/ برای مدیریت در سال 1395 آماده‌اید؟


مدیریت/ در سال جدید چگونه اَبَرمدیر شویم؟


مذاکره (موردکاوی)/ مذاکره با اتریشی‌ها


بسته‌بندی/ نقش اندازه‌ی بسته‌بندی در ارزیابی مصرف‌کنندگان از کیفیت کالا


منابع انسانی/ دنیل گلمن: فرمول استخدام کارکنان برتر = هوش اجتماعی + مدیریت منابع انسانی

کتابفروشی بازاریابی/ تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش


فيلم آموزشي دانشگاه هاروارد (همراه با زيرنويس فارسي) و فرم اشتراك دوماهنامه «توسعه مهندسي بازار»

یادداشت/ گفت‌وگو با مارتین لیندستروم، اعجوبه‌ی نورومارکتینگ و برندینگ و 5 متخصص بازاریابی و تبلیغات در توسعه مهندسی بازار


اخبار بازاريابي/ بازار خبر..................... صفحه 6


فروش/ گفت‌وگو با امیرمصطفی اعرابی‌پور، مترجم کتاب/فروشندگان بزرگ چگونه عمل می‌کنند؟


بازاریابی/ هشت عبارت نامناسب که بازاریابان نباید استفاده کنند 


نورومارکتینگ/ توسعه مهندسی بازار در گفت‌گو با مارتین لیندستروم/ نورومارکتینگ، برند و دیگر هیچ


تبلیغات چریکی/ تبلیغات چریکی ایکس باکس از شرکت مایکروسافت


آژانسهای تبلیغاتی/ گفت‌وگو با مدیران آژانسهای تبلیغاتی دبلیوپی‌پی (WPP)


نورومارکتینگ/ ارزیابی اثرگذاری تبلیغات با استفاده از رسانایی پوست


تبلیغات/ تبلیغات محیطی در عصر حاضر


آموزه‌های بازار/ ده فرمان اف‌بی‌آی برای تحلیل رفتار غیرکلامی


تبلیغات/ بیلبوردهای خوردنی و خوشمزه


تبلیغات/ مشتریان را بترسانید، فروش را بالا ببرید/نقش ترس در تبلیغات

 

کارآفرینی/ می‌خواهم روش خرید مردم را تغییر دهم


رفتار مصرف‌کننده/رمزگشایی از مغز خریداران جدید


قیمت‌گذاری/ باورهای غلط در مورد قیمت‌گذاری


پرسشنامه/ آیا ویژگیهای یک فرد کارآفرین را دارید؟


خرده‌فروشی/ آینده‌ی خرده‌فروشی در گفت‌وگوی اختصاصی با سارا آل‌توخِیم (Sara al Tukhaim)


برند/ تکامل مفهوم برند، دگردیسی‌های آخر


بازاریابی ویروسی/ فرمول شش ماده‌ای برای اشاعه‌ی ویروسی افکار


مدیریت/ 6 درس مدیریتی از مادرزن


مذاکره (موردکاوی)/ مذاکره با اسپانیایی‌ها


بسته‌بندی خلاق/ خلاقانه‌های بسته‌بندی‌شده


مدیریت/ رهایی شرکتها از شکست؛ کنار گذاشتن غرور و اجرای 7 راز کلیدی


کتابفروشی بازاریابی/ تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش


فيلم آموزشي دانشگاه هاروارد (همراه با زيرنويس فارسي) و فرم اشتراك دوماهنامه «توسعه مهندسي بازار»

یادداشت/ روانشناسی مصرف‌کننده، نورومارکتینگ، آینده‌پژوهی، تبلیغات و برنسازی

سرمقاله/ یک جهان همه‌جانبه و بهتر

 اخبار بازاريابي/ بازار خبر

 روانشناسی مصرف‌کننده/ گفت‌وگو با کیت یارو؛ روانشناس مصرف‌کننده: مصرف‌کننده‌ی مدرن چرا و چگونه خرید می‌کند؟

نورومارکتینگ/ نورومارکتینگ و مراحل آن در عمل

نورومارکتینگ/ اصول تفسیر داده‌های آی‌ترکینگ (حرکات چشم) در بازاریابی و فروش

تبلیغات/ گفت‌وگو با مدیران ارشد آژانس تبلیغاتی لئوبرنت

تبلیغات/ "اصل آناکارنینا" در کمپین‌های ارتباطات یکپارچه‌ی بازاریابی

روابط‌عمومی/ روابط‌عمومی؛ نخستین گام در مسیر آوازه‌جویی

آموزش بازاریابی/ بازاریابی به روش جیمزباند

تبلیغات خلاق/ تبلیغاتی به وسعت ذهن نوآور

آینده‌پژوهی/ گفت‌وگو با ری هاموند؛ آینده‌پژوه جهانی

فروش/ مدیر فروش؛ دلیل شکست فروش

فروش/ باورهای احمقانه درباره‌ی فروش

فروش/ شباهتهای اف‌بی‌آی (FBI) در عملیات گروگانگیری با مذاکره‌کنندگان فروش

پرسشنامه/ آیا درِ اتاقتان به روی کارمندان باز است؟

مدیریت/ نقش کلیدی مدیران میانی

برند/ آیا شما هم برای برند خود قصه‌ای دارید؟

برند/ استفاده از موسیقی به‌عنوان استراتژی برند

مذاکره (موردکاوی)/ مذاکره با انگلیسی‌ها

بسته‌بندی خلاق/ باز آمد... بوی ماه مدرسه...

منابع انسانی/ استخدام کارکنان در پرتو هدف و استراتژی

کتابفروشی بازاریابی/ تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

فيلم آموزشي دانشگاه هاروارد (همراه با زيرنويس فارسي) و فرم اشتراك دوماهنامه «توسعه مهندسي بازار»

یادداشت/ تبلیغات، نورومارکتینگ، آینده‌پژوهی


سرمقاله / پنج روندی که آینده‌ی تبلیغات را شکل خواهند داد

 

اخبار بازاريابي/ بازار خبر

 

تبلیغات (گفت‌وگو) / گفت‌وگوی اختصاصی با الیزابت روشن‌ضمیر استاد تبلیغات دانشگاه جورجیا

 

تبلیغات/ چارچوبی برای درک واکنش مصرف‌کننده به تبلیغات

 

آژانسهای تبلیغاتی/ گفت‌وگو با مدیران آژانس تبلیغاتی ساچی‌اندساچی

 

نورومارکتینگ/ مغز چگونه به تبلیغات مواد غذایی پاسخ می‌دهد؟

 

تبلیغات(گفت‌وگو) /گفت‌وگو با مدیران ارشد انجمن بین‌المللی تبلیغات (IAA)

 

نورومارکتینگ/ ردیابی چشمی در نورومارکتینگ؛ دستور کار تحقیقات برای مطالعات بازاریابی

 

فروش/ مشتریان خود را همانند اف‌بی‌آی (FBI) تعقیب کنید!

 

تبلیغات خلاق/ تبلیغات نوآورانه و خلاق در دنیای پوشاک

 

آینده‌پژوهی/ گفت‌وگوی اختصاصی با دکتر پیتر بیشاپ، آینده‌پژوه

 

نورومارکتینگ/ کاربرد نورومارکتینگ در سیاست

 

فروش/ مانند باراک اوباما نفروشید

 

بزرگان مدیریت و بازاریابی/ پنجاه متفکر برجسته‌ی مدیریت و بازاریابی جهان

 

مدیریت و رهبری/ سکوت؛ قاتل خاموش سازمانهای بزرگ

 

پرسشنامه/ مراقب باشید... فرسودگی شغلی در کمین شماست!

 

تحقیقات بازار/ رویکردی نوین در سنجش احساسات مصرف‌کنندگان

 

خرده‌فروشی/ در فروشگاه، کدام نور چه اشخاصی را برمی‌انگیزد بیشتر بخرند

 

مذاکره/ مذاکره با ترکیه‌ای‌ها

 

بسته‌بندی خلاق/ بسته‌ای از جنس خلاقیت

 

منابع انسانی/ نقش کارکنان در پایداری شرکتهای برتر

 

کتابفروشی بازاریابی / تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

 

فيلم آموزشي دانشگاه هاروارد (همراه با زيرنويس فارسي) و فرم اشتراك دوماهنامه «توسعه مهندسي بازار»