بانک مقالات بازاریابی ایران | دانلود رایگان مقاله بازاریابی
  • مجله توسعه مهندسی بازار
    55
  • مجله توسعه مهندسی بازار
    54
  • مجله توسعه مهندسی بازار
    53
  • مجله توسعه مهندسی بازار
    52
  • مجله توسعه مهندسی بازار
    51
  • مجله توسعه مهندسی بازار
    50

 یادداشت /مينتزبرگ‌‌عليه‌‌آموزشهاي‌‌مرسوم‌‌شغل‌‌مديريت، فروش به شركتها و سازمانها، و استارتاپ‌ها

سرمقاله/رهبری کاروکسب

استارتاپ‌ها /توانمندسازی مدیران با گجت‌های پوشیدنی مدیریت استرس و خواب؛ گجت‌های شناسایی احساسات

اخبار بازاریابی /بازار خبر

 صدای بازار /مدیریت منابع انسانی؛ وظایف و تجربیات کاربردی

گفت‌وگو /مینتزبرگ علیه "آموزشهای مرسوم شغل مدیریت"

جایگاه‌یابی /جک تروت در دیار باقی! جایگاه‌یابی مُرد

منابع انسانی /تزریق تفکر بازاریابی در دپارتمان منابع‌انسانی

تحلیل پیش‌بینانه/گفت‌وگوی تلفنی با پروفسور رونالد راست (Ronald Rust): ابرداده‌ها و آینده‌ی بازاریابی

منابع انسانی/توهم مثبت کارکنان در سازمان

منابع انسانی/گفت وگو با مدیر منابع انسانی شرکت هواپیمایی مالزی

استارتاپ‌ها/استارتاپ‌ها، شتاب برای هیاهوی رسانه‌ای؛ آری یا نه؟...

گزارش /افتتاح سالن همایشهای پروفسور مسعود حیدری (12 اردیبهشت 1396)

تبلیغات /تبلیغات خلاقانه و نوآور

مطبوعات /نگاه شرقی به تبلیغات

تبلیغات /گفت‌وگو با مديران آژانس تبليغاتي و ارتباطات بازاريابي جي والتر تامپسون

گفت‌وگو /فروش به شرکتها و سازمانها

نورومارکتینگ /مغز خریدار و بسته‌بندی

بسته‌بندی /بسته‌بندی خلاقانه و نوآور

مذاکره (موردکاوی) /مذاکره با کانادایی‌ها

فیلمهای بازاریابی /تازه ترین رویکرد در مدیریت منابع انسانی

کتابفروشی بازاریابی/تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

فيلم آموزشي دانشگاه هاروارد (همراه با زيرنويس فارسي) و فرم اشتراك دوماهنامه «توسعه مهندسي بازار» (................................................صفحه 76)

 

• عنوان و موضوع فیلم آموزشی این شماره: تازه ترین رویکرد در مدیریت منابع انسانی

دیوید اسمیت؛ نویسنده و مدیرعامل شرکت اکسنچر

 

یادداشت/افتتاح سالن پروفسور مسعود حيدري در آموزشگاه بازارسازان، برندسازي، سنجش تبليغات از طريق نورونهاي عصبي و بازاريابي سياسي

سرمقاله‌/دكتر علي بشارت، استاد بازاريابي

اخبار بازاریابی/بازارخبر

صدای بازار/مدیرعامل کیست؟ شادی بهره‌ور چیست؟

بازاریابی سیاسی/ بازاریابی سیاسی؛ نقشها و وظایف آنها در بازاریابی انتخابات

مدیریت تجربه‌ی مشتری/ نسل هزاره و مدیریت تجربه‌ی مشتری

بازاریابی خدمات/ گفت‌وگو با پروفسور تیلث تکسیرا

منابع انسانی/ کدام کارمند می‌رود، کدام کارکند می‌ماند

رفتار سازمانی/ سازمانهایی که می‌توانید در آنها با پیژامه کار کنید

شرکتها/ محیطهای کاری آینده؛ آمیزه‌ای از هنر، آموزش، استارتاپ و سفر!

نورومارکتینگ/عکس‌العملهای نورونی به تبلیغات تلویزیونی

تبلیغات خلاق/ تبلیغات خلاقانه و نوآور

آژانسهای تبلیغاتی/ چگونه یک آژانس تبلیغاتی برتر باشید؟

گفت‌وگو/برندگفت‌وگو با دکتر فرزاد مقدم؛ مؤلف

برند/ شخصیت برند شما چگونه است؟

فروش/ مشتریان چگونه قانع می‌شوند تا محصولات ما را خریداری کنند؟

فروش/ چگونه رفتار فروشندگان باتجربه را تغییر دهیم؟

بسته‌بندی/ ده روند الهام‌بخش بسته‌بندی در سال جدید

خرده‌فروشی/ راهکارهای نوین چیدمان فروشگاهی

بسته‌بندی خلاق/ بسته‌بندی خلاقانه و نوآورمذاکره (موردکاوی)/ 

مذاکره (موردکاوی)/ مذاکره با هلندی‌ها

فیلمهای بازاریابی و فروش/ مذاکره، ابزار موفقیت در زمان آشوب کاروکسب‌ها

کتابفروشی بازاریابی/تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

فيلم آموزشي دانشگاه هاروارد (همراه با زيرنويس فارسي) و فرم اشتراك دوماهنامه «توسعه مهندسي بازار» ................................................صفحه 74

 یادداشت/ تحلیل پیش‌بینانه، ردیابی حرکات چشم، قیمت‌گذاری و تبلیغات


سرمقاله/ نقش مدیر اجرایی در قیمت‌گذاری

اخبار بازاريابي/ بازار خبر

میزگرد/ بررسی نقش رویکرد مالیاتی در صنعت پخش ایران

تحلیل پیش‌بینانه/ پیش‌بینی بارداری مشتریان، با اسکن فهرست خرید

گفت‌وگو/ گفت‌وگو با دکتر حسین نوروزی، مترجم کتاب، عضو هیأت علمی دانشگاه خوارزمی

یادگیری ماشین/ گفت‌وگو با اریک سیگل (Eric Siegel)، نخبه‌ی جهانی "یادگیری ماشین" / تحلیل پیش‌بینانه؛ انقلابی جدید در شناسایی مشتریان

برند/ داستان شکست و پیروزی برندها در 2016

بازاریابی نوین/ بازاریابی 4.0، تازه‌ترین کتاب کاتلر

بازاریابی/ ده روند بازاریابی در سال 2017

بازاریابی/ درسهای فیزیک برای بازاریابی

مد/ برندهای مد در سال 2017

نورومارکتینگ/ گفت‌وگوی اختصاصی توسعه مهندسی بازار با دکتر کریستف مورین، متخصص نورومارکتینگ

تبلیغات خلاق/ تبلیغات خلاقانه و نوآور

آژانسهای تبلیغاتی/ گفت‌وگو با مدیران آژانس تبلیغاتی مک‌کین ورلدگروپ

کمپین تبلیغات / برترین کمپین‌های تبلیغاتی شرکتهای مسافرتی در جهان

کمپین تبلیغات/ چگونه روش چانکینگ در تبلیغات، محصول شکست‌خورده را به فروشی شگفت‌آور رساند؟

نورومارکتینگ/ کاربرد ردیابی حرکات چشم برای اندازه‌گیری حساسیت مشتریان به قیمت

قیمت‌گذاری/ 7 عامل بنیادین که می‌توانید قیمت پایین بدهید و سود سرشار ببرید

قیمت‌گذاری/ راهنمای بازاریابان برای افزایش قیمتها

قیمت‌گذاری/ تخفیف دادن به مشتریان؛ تکنیکها و تاکتیکها

قیمت‌گذاری/ مهارتهای مصرف‌کنندگان در بررسی قیمتها

قیمت‌گذاری/ راهبرد قیمت‌گذاری و اعلام تخفیف در زمان تعطیلات

خرده‌فروشی/ مدیرعاملان خرده‌فروشی پاسخ می‌دهند: چرا این چهار خرده‌فروشی بهترین مکان برای کار کردن هستند؟

فروشگاه/ نقش سرویس بهداشتی در فروشگاههای بزرگ

خرده‌فروشی/ استراتژی کانال جامع (OmniChannel): نوشدارویی برای خرده‌فروشان سنتی

 

خرده‌فروشی/ اثر کالاهای ناموجود

مدیریت/ سه موضوعی که مدیرعاملان را نگران می‌کند

پرسشنامه/ کارمند شما چقدر خوشحال هستند؟

بسته‌بندی/ برای بسته‌بندی مواد غذایی چه رنگهایی را به‌کار می‌برید؟

بسته‌بندی خلاق/ بسته‌بندی خلاقانه و نوآور

مذاکره (موردکاوی)/ مذاکره با مکزیکی‌ها

فیلمهای بازاریابی و فروش/ موانع پیشرفت رهبران کسب‌وکار

کتابفروشی بازاریابی / تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

عنوان و موضوع فیلم آموزشی این شماره: موانع پیشرفت رهبران کسب‌وکار / آن موریس؛ مدیر مؤسسه‌ی رهبری کانسایر

یادداشت/ نانومارکتینگ، نورومارکتینگ، ذهن کارآفرینان و میزگرد اعتبارسنجی

اخبار بازاريابي/ بازار خبر

میزگرد/ اعتبارسنجی در شرکتهای پخش و توزیع ایران

زبان بدن/ زبان بدن، مچ هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ را گرفت!

میزگرد/ چالشهای مدیران اجرایی، مدیریت نیروهای جوان و تعادل کار و زندگی

استراتژی/ چگونه یک برنامه‌ی استراتژی واقعی در کلاس جهانی داشته باشیم؟

نانومارکتینگ/ کاربرد نانوایمپلنت‌ها برای مدیران بازاریابی

تبلیغات خلاق/ تبلیغات خلاقانه و نوآور

تبلیغات/ در گفت‌وگو با مدیرعامل آژانس تبلیغاتی استرابری فراگ / چگونه آژانسهای تبلیغاتی را اداره کنیم؟

گفت‌وگو (کارآفرینی)/ گفت‌وگو با الهام کیان‌مهر، مترجم کتاب ذهن کارآفرینان

شرکتها/ آنچه در اپل خوب است، و در شرکتهای دیگر فاجعه

قیمت‌گذاری/ 4 راه برای افزایش قیمت که مشتریان می‌پذیرند

نورومارکتینگ/ ششمین کنفرانس بین‌المللی نورومارکتینگ

پرسشنامه/ چقدر خلاق هستید؟

بسته‌بندی / عکس‌العمل مصرف‌کنندگان به بسته‌بندی فریبکارانه

بسته‌بندی خلاق/ بسته‌بندی خلاقانه و نوآور

مذاکره (موردکاوی)/ مذاکره با مجارستانی‌ها

فیلمهای بازاریابی و فروش/ توانمندسازی مدیران اجرایی

کتابفروشی بازاریابی / تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

فيلم آموزشي دانشگاه هاروارد (همراه با زيرنويس فارسي) و فرم اشتراك دوماهنامه «توسعه مهندسي بازار»

یادداشت/ ميزگرد اعتبارسنجي در شركتهاي پخش و توزيع ايران، نانوماركتينگ، فرهنگ سازماني گوگل و كارآفريني

سرمقاله/ چارچوبهای جدید برای نورولیدرشیپ: نیاز اساسی، انسانی در محیط کار

گزارش ویژه/ برترین برندهای پارالمپیک 2016؛ ویزا، سامسونگ، تویوتا، و نیسان

اخبار بازاريابي/ بازار خبر

میزگرد/ اعتبارسنجی در شرکتهای پخش و توزیع ایران

گفت‌وگو (نانومارکتینگ)/ گفت‌وگوی اختصاصی توسعه مهندسی بازار با دکتر جیانلوئیجی گویدو؛ استاد نانومارکتینگ

بازاریابی/ وظایف دشوار مدیران بازاریابی در شرایط عدم قطعیت آینده

داشتان شرکتها/ گفت‌وگو با دکتر عبدالرضا رضائی‌نژاد، مترجم کتاب "گوگل چگونه کار می‌کند؟"

تبلیغات/ بیل برنباخ، استیو جابز و مارشال مک‌لوهان به کافه رفتند و درباره‌ی تبلیغات صحبت کردند!

گزارش/ گزارشی از جشن انتشار پنجاهمین شماره‌ی توسعه مهندسی بازار

تبلیغات خلاق/ تبلیغات خلاقانه و نوآور

آژانسهای تبلیغاتی/ گفت‌وگو با مدیران آژانس تبلیغاتی آر/جی‌ای (R/GA) / نوآوری در تبلیغات دیجیتالی و مدرن

گفت‌وگو (کارآفرینی)/ گفت‌وگو با دکتر سیدسعید میرواحدی، مؤلف کتاب "نبایدهای کسب‌وکارهای کوچک و کارآفرینانه"

نورومارکتینگ/ نورومارکتینگ  چیست و شرکتها چگونه از آن بهره می‌برند؟

قیمت‌گذاری/ تأثیر تلقی رنگ فونت قیمت بر تلقی مصرف‌کنندگان در مورد قیمت

پرسشنامه/ آیا مربی (کوچ) خوبی برای کارمندانتان هستید؟

مدیریت/ تأثیر موسیقی بر مدت زمان انتظار درک‌شده

بسته‌بندی خلاق/ بسته‌بندی خلاقانه و نوآور

مذاکره (موردکاوی)/ مذاکره با برزیلی‌ها

فیلمهای بازاریابی و فروش/ شکست و نوآوری در گوگل

کتابفروشی بازاریابی / تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

فيلم آموزشي دانشگاه هاروارد (همراه با زيرنويس فارسي) و فرم اشتراك دوماهنامه «توسعه مهندسي بازار»

یادداشت/ پنجاهمین شماره‌ی توسعه مهندسی بازار، معادل 16 جلد کتاب بازاریابی؛ ما هاروارد را به محل کار، و خانه‌ی شما آورده‌ایم

سرمقاله/ نورومارکتینگ از زبان پدر علم نورومارکتینگ


گزارش ویژه/ رقابت المپیکی برندهای جهان در ریودوژانیرو ـ برزیل

اخبار بازاريابي/ بازار خبر


سمینار/ لزوم جامعیت‌نگری در مدیریت مبتنی بر فرایند در صنعت پخش

بازاریابی/ رازهای استیو جابز در بازاریابی و فروش

فروشگاه/ درسهایی از فروشگاه جدید اپل

نوآوری/ دی‌ان‌ای نوآور و متفکران ویرانگر

بازاریابی و فروش/ گفت‌وگو با ری کِمپر، مدیر بازاریابی تلورد (Televerd)

نانومارکتینگ/ تکنولوژی نانو در خدمت بازاریابی و رفتار مصرف‌کننده

تبلیغات خلاق/ تبلیغات خلاقانه و نوآور

تبلیغات/ ده ملاک برای ارزیابی آژانسهای تبلیغاتی

تبلیغات/ آژانس تبلیغاتی بی‌بی‌دی‌او؛ کار، کار، و کار

خرده‌فروشی/ زندگی در سوپرمارکت

فروشگاه‌داری/ سه اصل طراحی فروشگاه

پرسشنامه/ مدیر مثبت‌نگری هستید یا منفی‌نگر؟

منابع انسانی/ نورولیدرشیپ و مقابله با فروسدگی شغلی کارمندان

بسته‌بندی خلاق/ بسته‌بندی خلاقانه و نوآور

مذاکره (موردکاوی)/ مذاکره با افریقای جنوبی

فیلمهای بازاریابی و فروش/ پیروزی در بازارهای نوظهور

کتابفروشی بازاریابی/ تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

فيلم آموزشي دانشگاه هاروارد (همراه با زيرنويس فارسي) و فرم اشتراك دوماهنامه «توسعه مهندسي بازار»