بانک مقالات بازاریابی ایران | دانلود رایگان مقاله بازاریابی
  • مجله توسعه مهندسی بازار
    53
  • مجله توسعه مهندسی بازار
    52
  • مجله توسعه مهندسی بازار
    51
  • مجله توسعه مهندسی بازار
    50
  • مجله توسعه مهندسی بازار
    49
  • مجله توسعه مهندسی بازار
    48

 یادداشت/ تحلیل پیش‌بینانه، ردیابی حرکات چشم، قیمت‌گذاری و تبلیغات


سرمقاله/ نقش مدیر اجرایی در قیمت‌گذاری

اخبار بازاريابي/ بازار خبر

میزگرد/ بررسی نقش رویکرد مالیاتی در صنعت پخش ایران

تحلیل پیش‌بینانه/ پیش‌بینی بارداری مشتریان، با اسکن فهرست خرید

گفت‌وگو/ گفت‌وگو با دکتر حسین نوروزی، مترجم کتاب، عضو هیأت علمی دانشگاه خوارزمی

یادگیری ماشین/ گفت‌وگو با اریک سیگل (Eric Siegel)، نخبه‌ی جهانی "یادگیری ماشین" / تحلیل پیش‌بینانه؛ انقلابی جدید در شناسایی مشتریان

برند/ داستان شکست و پیروزی برندها در 2016

بازاریابی نوین/ بازاریابی 4.0، تازه‌ترین کتاب کاتلر

بازاریابی/ ده روند بازاریابی در سال 2017

بازاریابی/ درسهای فیزیک برای بازاریابی

مد/ برندهای مد در سال 2017

نورومارکتینگ/ گفت‌وگوی اختصاصی توسعه مهندسی بازار با دکتر کریستف مورین، متخصص نورومارکتینگ

تبلیغات خلاق/ تبلیغات خلاقانه و نوآور

آژانسهای تبلیغاتی/ گفت‌وگو با مدیران آژانس تبلیغاتی مک‌کین ورلدگروپ

کمپین تبلیغات / برترین کمپین‌های تبلیغاتی شرکتهای مسافرتی در جهان

کمپین تبلیغات/ چگونه روش چانکینگ در تبلیغات، محصول شکست‌خورده را به فروشی شگفت‌آور رساند؟

نورومارکتینگ/ کاربرد ردیابی حرکات چشم برای اندازه‌گیری حساسیت مشتریان به قیمت

قیمت‌گذاری/ 7 عامل بنیادین که می‌توانید قیمت پایین بدهید و سود سرشار ببرید

قیمت‌گذاری/ راهنمای بازاریابان برای افزایش قیمتها

قیمت‌گذاری/ تخفیف دادن به مشتریان؛ تکنیکها و تاکتیکها

قیمت‌گذاری/ مهارتهای مصرف‌کنندگان در بررسی قیمتها

قیمت‌گذاری/ راهبرد قیمت‌گذاری و اعلام تخفیف در زمان تعطیلات

خرده‌فروشی/ مدیرعاملان خرده‌فروشی پاسخ می‌دهند: چرا این چهار خرده‌فروشی بهترین مکان برای کار کردن هستند؟

فروشگاه/ نقش سرویس بهداشتی در فروشگاههای بزرگ

خرده‌فروشی/ استراتژی کانال جامع (OmniChannel): نوشدارویی برای خرده‌فروشان سنتی

 

خرده‌فروشی/ اثر کالاهای ناموجود

مدیریت/ سه موضوعی که مدیرعاملان را نگران می‌کند

پرسشنامه/ کارمند شما چقدر خوشحال هستند؟

بسته‌بندی/ برای بسته‌بندی مواد غذایی چه رنگهایی را به‌کار می‌برید؟

بسته‌بندی خلاق/ بسته‌بندی خلاقانه و نوآور

مذاکره (موردکاوی)/ مذاکره با مکزیکی‌ها

فیلمهای بازاریابی و فروش/ موانع پیشرفت رهبران کسب‌وکار

کتابفروشی بازاریابی / تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

عنوان و موضوع فیلم آموزشی این شماره: موانع پیشرفت رهبران کسب‌وکار / آن موریس؛ مدیر مؤسسه‌ی رهبری کانسایر

یادداشت/ نانومارکتینگ، نورومارکتینگ، ذهن کارآفرینان و میزگرد اعتبارسنجی

اخبار بازاريابي/ بازار خبر

میزگرد/ اعتبارسنجی در شرکتهای پخش و توزیع ایران

زبان بدن/ زبان بدن، مچ هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ را گرفت!

میزگرد/ چالشهای مدیران اجرایی، مدیریت نیروهای جوان و تعادل کار و زندگی

استراتژی/ چگونه یک برنامه‌ی استراتژی واقعی در کلاس جهانی داشته باشیم؟

نانومارکتینگ/ کاربرد نانوایمپلنت‌ها برای مدیران بازاریابی

تبلیغات خلاق/ تبلیغات خلاقانه و نوآور

تبلیغات/ در گفت‌وگو با مدیرعامل آژانس تبلیغاتی استرابری فراگ / چگونه آژانسهای تبلیغاتی را اداره کنیم؟

گفت‌وگو (کارآفرینی)/ گفت‌وگو با الهام کیان‌مهر، مترجم کتاب ذهن کارآفرینان

شرکتها/ آنچه در اپل خوب است، و در شرکتهای دیگر فاجعه

قیمت‌گذاری/ 4 راه برای افزایش قیمت که مشتریان می‌پذیرند

نورومارکتینگ/ ششمین کنفرانس بین‌المللی نورومارکتینگ

پرسشنامه/ چقدر خلاق هستید؟

بسته‌بندی / عکس‌العمل مصرف‌کنندگان به بسته‌بندی فریبکارانه

بسته‌بندی خلاق/ بسته‌بندی خلاقانه و نوآور

مذاکره (موردکاوی)/ مذاکره با مجارستانی‌ها

فیلمهای بازاریابی و فروش/ توانمندسازی مدیران اجرایی

کتابفروشی بازاریابی / تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

فيلم آموزشي دانشگاه هاروارد (همراه با زيرنويس فارسي) و فرم اشتراك دوماهنامه «توسعه مهندسي بازار»

یادداشت/ ميزگرد اعتبارسنجي در شركتهاي پخش و توزيع ايران، نانوماركتينگ، فرهنگ سازماني گوگل و كارآفريني

سرمقاله/ چارچوبهای جدید برای نورولیدرشیپ: نیاز اساسی، انسانی در محیط کار

گزارش ویژه/ برترین برندهای پارالمپیک 2016؛ ویزا، سامسونگ، تویوتا، و نیسان

اخبار بازاريابي/ بازار خبر

میزگرد/ اعتبارسنجی در شرکتهای پخش و توزیع ایران

گفت‌وگو (نانومارکتینگ)/ گفت‌وگوی اختصاصی توسعه مهندسی بازار با دکتر جیانلوئیجی گویدو؛ استاد نانومارکتینگ

بازاریابی/ وظایف دشوار مدیران بازاریابی در شرایط عدم قطعیت آینده

داشتان شرکتها/ گفت‌وگو با دکتر عبدالرضا رضائی‌نژاد، مترجم کتاب "گوگل چگونه کار می‌کند؟"

تبلیغات/ بیل برنباخ، استیو جابز و مارشال مک‌لوهان به کافه رفتند و درباره‌ی تبلیغات صحبت کردند!

گزارش/ گزارشی از جشن انتشار پنجاهمین شماره‌ی توسعه مهندسی بازار

تبلیغات خلاق/ تبلیغات خلاقانه و نوآور

آژانسهای تبلیغاتی/ گفت‌وگو با مدیران آژانس تبلیغاتی آر/جی‌ای (R/GA) / نوآوری در تبلیغات دیجیتالی و مدرن

گفت‌وگو (کارآفرینی)/ گفت‌وگو با دکتر سیدسعید میرواحدی، مؤلف کتاب "نبایدهای کسب‌وکارهای کوچک و کارآفرینانه"

نورومارکتینگ/ نورومارکتینگ  چیست و شرکتها چگونه از آن بهره می‌برند؟

قیمت‌گذاری/ تأثیر تلقی رنگ فونت قیمت بر تلقی مصرف‌کنندگان در مورد قیمت

پرسشنامه/ آیا مربی (کوچ) خوبی برای کارمندانتان هستید؟

مدیریت/ تأثیر موسیقی بر مدت زمان انتظار درک‌شده

بسته‌بندی خلاق/ بسته‌بندی خلاقانه و نوآور

مذاکره (موردکاوی)/ مذاکره با برزیلی‌ها

فیلمهای بازاریابی و فروش/ شکست و نوآوری در گوگل

کتابفروشی بازاریابی / تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

فيلم آموزشي دانشگاه هاروارد (همراه با زيرنويس فارسي) و فرم اشتراك دوماهنامه «توسعه مهندسي بازار»

یادداشت/ پنجاهمین شماره‌ی توسعه مهندسی بازار، معادل 16 جلد کتاب بازاریابی؛ ما هاروارد را به محل کار، و خانه‌ی شما آورده‌ایم

سرمقاله/ نورومارکتینگ از زبان پدر علم نورومارکتینگ


گزارش ویژه/ رقابت المپیکی برندهای جهان در ریودوژانیرو ـ برزیل

اخبار بازاريابي/ بازار خبر


سمینار/ لزوم جامعیت‌نگری در مدیریت مبتنی بر فرایند در صنعت پخش

بازاریابی/ رازهای استیو جابز در بازاریابی و فروش

فروشگاه/ درسهایی از فروشگاه جدید اپل

نوآوری/ دی‌ان‌ای نوآور و متفکران ویرانگر

بازاریابی و فروش/ گفت‌وگو با ری کِمپر، مدیر بازاریابی تلورد (Televerd)

نانومارکتینگ/ تکنولوژی نانو در خدمت بازاریابی و رفتار مصرف‌کننده

تبلیغات خلاق/ تبلیغات خلاقانه و نوآور

تبلیغات/ ده ملاک برای ارزیابی آژانسهای تبلیغاتی

تبلیغات/ آژانس تبلیغاتی بی‌بی‌دی‌او؛ کار، کار، و کار

خرده‌فروشی/ زندگی در سوپرمارکت

فروشگاه‌داری/ سه اصل طراحی فروشگاه

پرسشنامه/ مدیر مثبت‌نگری هستید یا منفی‌نگر؟

منابع انسانی/ نورولیدرشیپ و مقابله با فروسدگی شغلی کارمندان

بسته‌بندی خلاق/ بسته‌بندی خلاقانه و نوآور

مذاکره (موردکاوی)/ مذاکره با افریقای جنوبی

فیلمهای بازاریابی و فروش/ پیروزی در بازارهای نوظهور

کتابفروشی بازاریابی/ تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

فيلم آموزشي دانشگاه هاروارد (همراه با زيرنويس فارسي) و فرم اشتراك دوماهنامه «توسعه مهندسي بازار»

یادداشت/ توسعه مهندسی بازار، ذهن نوآور، نورولیدرشیپ، نوروبیزینس، نورودیزاین


سرمقاله/ مصرف محصولات لوکس یکی از ملزومات مهم جامعه‌ی مدرن است

گزارش ویژه/ کدام برند جام ملتهای اروپا 2016 را بالای سر می‌برد؟

اخبار بازاريابي/ بازار خبر

نوروبیزینس/ نوروبیزینس، تصویربرداری مغز برای رونق کسب‌وکارها

فروش/ بزرگترین اشتباهات مدیران فروش

نورولیدرشیپ/ قابلیتهای نورولیدر؛ رهبری دوستدار مغز

کارآفرینی/ اشتباهات میلیارددلاری کارآفرینان بزرگ

بازاریابی/ بازی‌پردازی در بازاریابی

بازاریابی حسی/ بازاریابی احساسی؛ تصاحب قلب مشتری

تبلیغات/ خطای دید و تبلیغات

تبلیغات خلاق/ تبلیغات خلاقانه و نوآور

تبلیغات؛ گفت‌وگو/ گفت‌وگو با مدیر خلاقیت آژانس تبلیغاتی ساچی‌اندساچی

قیمت‌گذاری/ تبلیغات با هدف افزایش قیمت

تبلیغات/ گفت‌وگو با مدیران آژانس تبلیغاتی یانگ اند روبیکام (Young & Rubicam)؛ چگونه آژانسهای تبلیغاتی را اداره می‌کنیم؟

خرده فروشی/ فناوری ردیابی چشم موبایلی در خرده‌فروشی

پرسشنامه/ آیا مدیر خوبی برای فروشگاه هستید؟

نورومارکتینگ/ نورودیزاین: عصب‌شناسی در خدمت بسته‌بندی و طراحی محصول

بسته‌بندی/ بسته‌بندی خلاقانه و نوآور

مذاکره/ آگاهی از زبان بدن = افزایش فروش

مذاکره (موردکاوی)/ مذاکره با روسها

فیلمهای بازاریابی و فروش/ ذهن نوآور

کتابفروشی بازاریابی/ تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

فيلم آموزشي دانشگاه هاروارد (همراه با زيرنويس فارسي) و فرم اشتراك دوماهنامه توسعه مهندسي بازار

یادداشت/ دهمين سال انتشار توسعه مهندسي بازار، نوروليدرشيپ، و نوروادورتايزينگ

 

سرمقاله / ارتباط تبلیغات و برندینگ با تغییرات فرهنگی

 

نورولیدرشیپ/ در گفت‌وگو با ارژنگ قدیری / نورولیدرشیپ و نوروکوچینگ؛ رهبری و مربیگری دوستدار مغز

بازاریابی حسی/ بوی خوش افزایش فروش

مشتری‌مداری/ روندهای جدید تجربه‌ی مشتری در سال جدید

بازاریابی/ دپارتمان بازاریابی؛ نقشها و وظایف

تحقیقات بازاریابی/ تحقیقات بازاریابی با رویکرد کاربردی در گفت‌وگو با دکتر امین اسداللهی

تبلیغات/ پیشگویی‌های بزرگان تبلیغات جهان: روندهای تبلیغات در سال 2016

تبلیغات/ گفت‌وگو با مایکل شارپ؛ بنیانگذار آژانس تبلیغات استانداردتایم / آژانسهای تبلیغاتی کوچک چگونه می‌توانند تبلیغات برندهای بزرگ را انجام دهند؟

گزارش سمینار/ توصیه‌ها و پیش‌بینی‌های معلم بازاریابی برای سال 1395

تبلیغات خلاق/ تبلیغات خلاق و نوآور

نوروادورتایزینگ/ ردیابی حرکات چشم در تبلیغات تلویزیونی

تبلیغات/ چگونه آژانسهای تبلیغاتی را اداره کنیم؟

بازاریابی چریکی/ بازاریابی چریکی؛ بودجه‌هایی کوچک، با آرزوهایی بزرگ

خرده‌فروشی/ توسعه‌ی استراتژیک خرده‌فروشی

قیمت‌گذاری/ تشخیص و اجرای تکنیکهای قیمت‌گذاری

مدیریت/ کار کردن بعد از تعطیلات؛ سخت‌ترین کار دنیا

پرسشنامه/ آیا برای توانمندسازی محیط کاری آمادگی دارید؟

بسته‌بندی/ گفت‌وگو با دیوید ریگیل، مدیر بخش محصولات مراقبت از پوست و موی گروه کوآدپک / بسته‌بندی محصولات آرایشی بهداشتی

بسته‌بندی/ بسته‌ای پر از خلاقیت

مذاکره (موردکاوی)/ مذاکره با فرانسوی‌ها

تکنیکهای فروش/ نقش روایتگری در موفقیت شرکتها

کتابفروشی بازاریابی / تازه‌ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

فيلم آموزشي دانشگاه هاروارد (همراه با زيرنويس فارسي) و فرم اشتراك دوماهنامه «توسعه مهندسي بازار»