بازاریابی ویروسی در تجارت الکترونیک » بانک مقالات بازاریابی ایران | دانلود رایگان مقاله بازاریابی
بازاریابی و تبلیغات


تاریخ درج مقاله : 1 آذر 1395

بازاریابی ویروسی در تجارت الکترونیک


نویسنده:

سجاد کمالی نیا

چکیده TMBA:
بازاریابی ویروسی استراتژی است که مردم را برمی انگیزاند تا پیامهای بازاریایی شما را به دیگران بازگو کنند و این امر باعث می شود تا توجه بسیار زیادی به سمت خدمات و محصولاتی که ارائه می کنیم و یا تولید می شوند جلب شود امروزه با همه گیر شدن استفاده از شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی استفاده از این نوع بازاریابی بسیار زیاد شده است و از بازاریابی به شیوه سنتی کمتر استفاده می شود. در این مقاله تلاش می شود تا با بررسی همه جانبه استراتژی بازاریابی ویروسی در جهت مناسب از این استراتژی در حوزه کسب و کار استفاده شود. نتایج حاصل از تحقیقات مختلف نشان می دهد که علاوه بر فرصتهایی که این استراتژی در اختیار بازاریابان قرار می دهد آنها را دچار چالشهایی نیز می سازد که باید نسبت به آن هوشیار بود.

 

واژگان کلیدی:  پيام الکترونيکي، بازاریابی ویروسی، فرصتها، چالشها

مقدمه
عليرغم اينکه تبليغات دهان به دهان نقشي حياتي در تصمیم مشتري براي خريد بازي مي كند، اينترنت شیوه زندگي ما را به كلي تغيير داده است و امروزه ارتباطات دهان به دهان نه تنها در محيط آفلاین بلکه در محيط آنلاين فراوان اتفاق مي افتد...

 

دانلود مقاله با لینک مستقیم.pdf [426.42 کيلوبايت]