هماهنگ سازی مفاهیم دورکاری: درک تأثیرات آن بر روی افراد و سازمانها » بانک مقالات بازاریابی ایران | دانلود رایگان مقاله بازاریابی
سایر مقالات


تاریخ درج مقاله : 12 تیر 1395

هماهنگ سازی مفاهیم دورکاری: درک تأثیرات آن بر روی افراد و سازمانها

نویسنده:
مرتضی ایلات                                                                                         
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی– بین الملل، مؤسسه آموزش عالی سهروردی قزوین
mortezae2008@gmail.com

چکیده TMBA:
پيشرفت وسيع و سريع فناوري، آثار گوناگوني بر عرصه هاي مختلف جوامع بشري، از جمله روشهاي انجام كار و وظايف شغلي داشته است. دوركاري از جمله روشهاي نوين انجام كار است كه مزاياي گوناگوني در سطح فردي و سازماني دارد. هدف مقاله حاضر، برآوردي عملي از دوركاري با توجه به ويژگيهاي شغلي، به ويژه پست و واحد سازماني آنهاست كه از گامهاي بنياني و حساس در فرآيند برنامه ريزي دوركاري مي باشد. در این مقاله، علاوه بر ارایه مزایا و معایب دورکاری، به تأثیرات آن بر روی سازمانها و کارکنان اشاره شده و به موانع آن در کشور اشاره می شود. در نهایت به ارایه پیشنهاد برای اجرای دورکاری در کشور می پردازد.

واژگان کلیدی: دورکاری، مدیریت منابع انسانی، کارکنان، سازمانها، ویژگی سازمانی

مقدمه
دوركاري از سالهاي دور وجود داشته و با ورود فناوري اطلاعات (اينترنت، اينترانت و...) به عرصه زندگي بشر همزمان با آن دوركاري هم بطور چشمگيري توسعه يافته است. تاريخ دوركاري جديد مبتني بر ابزارهاي رايانه اي از سـال 1970 شروع شده است...

 

 

دانلود مقاله با لینک مستقیم.pdf [132.32 کيلوبايت]

 


نقل قول
  • Elyza

  • 16 دی 1395 13:55
  • گروه کاربری: ميهمان
  • آیدی یاهو:
  • تاریخ عضویت: --
  • وضعيت:
  • تعداد نظرات: 0
  • تعداد مطالب: 0
^
A really good answer, full of ratiynalito!